Voldsomt sosial i dag.

Ja i dag har jeg vært sosial det meste av dagen faktisk. Jeg begynner virkelig å vende tilbake til livet, sakte men sikkert.

Klokka var 12 da jeg hadde avtalt å møte Kjerringtanker på Blaafarveværket. Vi har aldri møtt hverandre før, men allikevel hadde vi nok å prate om over et par kopper kaffe. Man blir jo på en måte litt kjent når man leser hverandres blogger. Jeg syns det var veldig koselig å treffe henne in real life. Vi møtes nok igjen en gang vi vil jeg tro. Vi bor jo ikke så alt for langt fra hverandre.

Etter det meste av skravlinga måtte vi ta en runde og kikke innom det som var åpent nå før jul. Inne var det julestemning, ute manglet det litt hvitt på bakken. Det hvite er det i grunnen  tryggest å bare se på innenfra for damer som vet å få til helt unødvendige kolbøtter. Det var sikkert like greit at det ikke var den helt store julestemninga utendørs.

Her var det mye fint altså…..bare se.

Kunne knipsa mye, mye mer bilder. Men jeg måtte ha tid til å kikke litt på alt som var der også. Det blir ikke siste gang jeg skal inn der i hvertfall. Alt var faktisk ikke kjempedyrt heller. Det var noe i de fleste prisklasser. 

Jeg falt for denne lille karen her jeg da.

Den minnet meg på faren min. Han likte småfugler. De som var større, sånn som skjærer og de i den gata, de ble prøvd og jaget bort med alle midler. 

Vi måtte oppom den lille butikken langs veien også før vi ga oss. Der ble jeg opptatt av alt godteriet de hadde ved disken og en hel hylle med forskjellig te. Så akkurat der fikk jeg ikke med meg så mye annet.

Jeg endte opp med en pose av hver sort. Teen skal jeg smake på i løpet av kvelden. 

Og muligens en drops eller to også.

Vel hjemme igjen etter en over 3 timer lang bloggdate, som egentlig virket myyye kortere enn det, ringte jeg yngstemann. Han hadde ringt tidligere på dagen og lurt på om det var mulig å få av seg håret oppe hos meg i dag. Det lovte jeg at skulle gå. Pluss at jeg lovte middag på kjøpet.

Det eneste jeg hadde i fryseren som kunne lages uten tining først var fisk. Det var helt i orden for han. Han er nesten like glad i fisk  som jeg er. Vi var like sultne begge to også da han kom, så vi klarte å spise opp alt som ble laget.

Opptatt av maten.

 

Da han reiste igjen var det lille håret på hodet borte.

Jeg har hatt en fin dag både ute og hjemme i dag. Nå føler jeg meg snart klar for tv-kveld.

 

HA EN FIN KVELD ❤ 

 

14 kommentarer
    1. Så gøy at dere møtte hverandre..
      Artig å møte bloggvenner <3 Fine bilder og så mye fint…her har man lyst på mye ja.
      Fine kjøp du gjorde, klem..

      1. Ja det var skikkelig trivelig 😊
        Det var mitt første møte med en bloggvenn dette her. Og vi hadde mer enn nok å prate om.
        Det var veldig mye fint der. Dit skal jeg flere ganger når sommeren kommer.
        Jeg var fornøyd med kjøpet for denne gangen. Bør nok ha en god del tykkere lommebok hvis man skal kjøpe det man har lyst på der i løpet av en tur. Men nå er jeg jo så heldig å bo rett i nærheten, så jeg kan kjøpe litt og litt 😊
        Fin kveld til deg..klem 🥰

    2. Så hyggelig at dere møttes!🤩🤗
      Det var helt sikkert kjempekoselig.🥰
      Jeg kunne nok gått lenge og tittet på de fine glassfigurene der jeg også.🌟
      Så flott at formen begynner å komme seg.🤩

      1. Ja det var skikkelig trivelig og møtes 😊
        Det var så mye fint der at jeg må opp igjen en dag før den 18. Det er siste dag de har åpent i år.
        Det har løsnet mye på formen den siste uka. Nå går det fort fremover 😃

    3. Så gøy at dere kunne treffes, og at dere hadde en fin dag sammen. Tiden går så altfor fort når man har hyggelig 😊 Har aldri vært på Blåfaveverket, men får det nok til etter hvert. Klem 🤗

      1. Det var et koselig møte 😊
        Du må nok ta deg en tur til Blaafarveværket til sommeren. Kanskje det kunne blitt en kaffekopp på oss også 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg