VI CAMPER TIL I MORGEN VI

Det blir ei ekstra natt her på campingen. Meninga var at vi skulle reise hjem i dag, Jeg stresser nemlig litt med hva jeg skal ha på meg i bryllup til helga.

Men i dag fikk jeg bilde av en kjole som min mor har hengende i skapet hjemme. Sønnen min sendte det.

Det ser ut til at det er en jeg kan bruke. Helt grei den, hvis den passer. Bolero og sko har jeg selv.

Så nå har jeg roet meg et par hakk og bestemt at vi venter til i morgen med og reise hjem.

Det har vært en sløv dag på oss i dag. Været har vært grått og trist, og vi har vært trøtte begge to. Jeg tok meg en lur inne i vogna, og min mor sovna i godstolen i stua utenfor. Da ble det plutselig ikke så mange timer igjen av dagen.

Vi har spist stekt ørret på loffeskiver nå i kveld. (Den ene fisken er en røye) De vi fikk av Danskene her i går. Nam-nam.. 

Jeg tok salatblanding med rømme på ved siden av…..ekstra nam-nam.

Som takk for fisken har jeg heklet en kjøkkenklut til dem. Siden vi ikke reiste hjem i dag rakk jeg å bli ferdig med den i kveld. Det holdt ganske akkurat med garnet jeg hadde igjen etter håndkleet i bakgrunnen på bildet. 

Jeg overleverer den i morgen før vi reiser herfra.

Nå skal jeg rusle en tur ut på moloen. Det merkes at man blir sittende dønn stille her. Det er liksom bare mat, oppvask i det fri, håndarbeid og bøker som gjelder her på campingen.

Og ta oppvasken ute er faktisk koselig det. 

Selvfølgelig kunne jeg tatt noen kast med stanga mi. Det har bare ikke blitt til det. Og vannet pleier å være for kaldt for min del til bading. Jeg regner i hvert fall med at det ikke er badetemperatur her nå som sommeren har vært såpass kjølig.

 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld😚

 

3 kommentarer
    1. Kos dere på camping til i morgen også. Ser koselig ut. Dette er ekte camping. Stekt fisk og oppvask ute..Livet er jo deilig det..Glemme litt andre plikter. Gå noen turer 🙂 ja, og kluten ble veldig fin. Kjekk gave å få for fisken. Den kan dansken ha i vogna si.God natt….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg