VÅRTEGN

Å henge klesvasken ut, løpe ut og inn i bare truse og topp (så lenge jeg er alene hjemme), sitte ute med håndarbeid, høre fuglekvitter, kjenne at sola varmer, se at snøen er så godt som borte, DET ER VÅRTEGN DET!

Nå må jeg ta en pause fra sola en stund. Ester vil også være inne litt.

Noen få rundstykker skal snart inn i ovnen. En test bare, for å se hvordan de blir i forhold til brødet jeg baker med det glutenfrie melet.

Sol og varme er godt. Men jeg har lært meg til at jeg må fordele det litt utover dagen. Det er alltids noe å gjøre inne også på solrike og lyse dager. Bare å løpe ut igjen når jeg er klar for mer.

En fin vårdag ønskes deg😙

10 kommentarer
      1. Hehe… nei det er vel best å la være å gå i trusa i byen🤣
        Du har da så mange fine kjoler å bruke du, så det er nok det beste by-antrekket😊 Herlig vær er det nå om dagen😍

    1. deilig å leve slik att en kan være seg selv ,løpe ut i trusa ,ja jeg har naboer som hadde sperret opp øya så jeg gjør det ikke ,men herlig uansett da ,da er det deilige varme dager iallefall og det liker vi

      1. Deilige dager liker vi. Om det skulle gå noen oppe på gårdsveien her ser de meg ikke så godt uansett. Og jeg rekker å kaste på meg ei bukse hvis noen kommer nærmere enn det😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg