TUR TIL STOFF&STIL

I går kom mannen min hjem fra jakt. Han hadde lovet dattera si en tur til Stoff&Stil den eneste dagen hun hadde fri på ettermiddagen denne uka. Jeg ble minst like glad som henne for å komme en tur til “godtebutikken”. Det eneste som var synd var at de stengte klokka 18.00 på onsdager.

Men, men, vi fikk en hel time å slå oss løs på.

Jeg tok med meg syboka jeg har lånt på biblioteket. I den hadde jeg funnet ei bukse jeg kunne tenke meg å prøve å sy. Så for det meste gikk tiden til å finne stoff og tilbehør til den.  Så får vi se om det blir bukse på meg om ei stund.

Stoffet til buksa er i tynn, lett strikk. Så det bør bli ei god bukse hvis jeg får den til. 

 

Jeg fant også et stort stykke restestoff i vevet viskose. Jeg skal se mer i syboka om det er noe jeg kan få ut av det. 

 

Bonusdatter’n handlet inn utstyr som nåler, glidelåser og skinnstoff til hundeseng. Så vi rakk å få med oss det viktigste i løpet av den timen vi hadde der.

Før jeg begynner med klipping og søm vil jeg gjøre ferdig maleriet mitt. Det ble ikke helt ferdig i går heller. Det kommer stadig nye detaljer til som må finpusses på.

Ha en fin torsdag😚

3 kommentarer
    1. Buksa blir sikkert så god som du vil ha den! 😀
      Veldig koselig at bonusdattera og du har en felles hobby 🙂
      Ha en smilende torsdag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg