STRIKKEKAFE I KVELD

For første gang i mitt liv skal jeg på strikkekafe.

Jeg har vært innom biblioteket noen ganger i det siste. Og en av gangene fikk jeg med et kort med forskjellige aktiviteter som finnes der.

  De har blant annet strikkekafe en gang i måneden. Og det fikk jeg lyst til å bli med på. I hvert fall se hvordan det er. Min mor skal antagelig bli med også.

Vi har vært litt usikre på om det i det hele tatt ble noe i kveld p.g.a coronaen som har blusset opp igjen. Men nå har jeg ringt dit og fått greie på at det ikke er avlyst. 

Det blir noe helt nytt for meg, så jeg er spent på hvordan det er.

Det begynner med høytlesing ei stund først. Arrangementet heter Strikk og Lytt.

Nå må jeg bare finne ut hva jeg skal ta med meg. Helst noe enkelt regner jeg med.

Jeg har litt å velge i, så jeg finner helt sikkert noe.

 

For dere andre strikkelystne der ute : Sjekk på biblioteket hos dere. Kanskje de også har et sånt tilbud. Der finner du drøssevis av oppskriftsbøker du kan låne også.

Ha en fin mandag😚

4 kommentarer
    1. Flott tiltak, det er her også! Men har ikke deltatt…men kanskje en gang når samfunnet blir friskere…Masse flotte bøker å låne! Enig…

      1. Ja det er nok ikke den beste tida og menge seg med for mange skkurat nå. Det ble ikke noe på oss alikevel. Jeg har veldig lyst til å se hvordan det er. Så vi får se hvordan det ligger an neste måned😊

    2. Vi har Strikk og lytt her også. Har deltatt flere ganger. Dyktige bibliotekarer som finner varierte dikt og noveller, og som er dyktige til høytlesing. Har brukt å være litt tidlig ute, da blir det tid til litt småprat rundt bordet før dørene lukkes.
      Men i disse koronatider tør jeg ikke delta. Det får være til tryggere tider.

      1. Flott opplegg det der😃
        Vi ble hjemme på mandag. Jeg følte meg ikke helt i form utover ettermiddagen. Da er det best å holde seg for seg selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg