SMART

Mannen min kom hjem etter en lang gåtur ned Dino. Han var både sliten og sulten.Så jeg måtte knekke meg løs fra sofaen et øyeblikk og lage en rask middag, og se på ruten han hadde gått.

Bare for å ha sagt det, så er det meg som ligger på etterskudd med antall km nå.

Jeg blandet en god salat. Med ferdig stekt  kyllingfilet, salatbønner, paprika og crispysalat .

Med litt dressing over og brød med smør ved siden av ble dette dagens middag.

Men over til det smarte da😊 Sist jeg laget salat tok jeg frem et dessertglass som aldri blir brukt. De har bare stått der som skapfyll. Men de har en liten fordypning i bunnen, og oppi der passet stilken på salaten perfekt. Jeg tenkte.. hmmm… kanskje hvis jeg setter den i vann oppi der, hva skjer da?

Jo, dette er nemlig i ferd med å skje bare på 2-3 dager!

Det kommer nye blader i midten. Så da ble stilken på salaten fra i dag også satt i dessertskål 😊

Jeg har gjort dette med vårløk tidligere. Så det viste jeg at funket. Men nå ser jeg jo at dette også kan gå😊😊

Glupis😁

#smarttriks #crispysalat #vårløk

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Maten så skikkelig god ut, og så smart å prøve å få salaten til å lage nye blader.. Har sett koselige innlegg om god mat, blomster og såing/planting tidligere i påsken hos deg også..men har selv vært lite aktiv denne uka.. Ha en fin kveld <3

    2. Salat er himmelsk godt, og noe jeg spiser et par ganger i uka. Den ene gangen med kylling og den andre med bare grønt 😊 Ha en fortsatt fin mandagskveld 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg