Sen butikktur og gåtur.

Jeg måtte ikke i butikken i dag, men jeg tok 2 fluer i et smekk, som jeg pleier. Jeg ville ut å gå igjen i dag, samme hvor sent det ble.

Bilen har stått siden torsdag, nesten tom for bensin, så jeg tenkte det kunne være lurt å fylle den i dag som prisene ikke er på sitt høyeste. Da ble det jammen 3 fluer i et smekk da. Jeg fylte bensin, handlet litt, og fikk gått turen jeg ville. Det ble en halvtimes tur. Helt ok.

(Et sted til venstre i bildet her bor min bror.)

Helga har gått til lesing, og småpusling her hjemme. I dag har jeg bakt og vasket klær. Fikk vasket et par stofflengder også, som jeg kjøpte da jeg var i Hokksund forrige uke.

  Yngstemann ringte tidligere i dag, og da han hørte om rundstykkedeigen som sto til heving ville han gjerne ha noen rundstykker han også. Men byggryn ( som jeg hadde brukt ) hørtes litt skummelt ut. Han ønsket seg heller helt vanlige rundstykker uten noe muffens saker blandet i deigen. Da får han vel få det da. Kan sette en helt ” normal ” deig i morgen jeg. Null problem. 

Nå blir det ei stund med tv-titting på meg før jeg skal legge meg å lese i ei ny bok.

 

ØNSKER DEG EN GOD NATT ❤️

8 kommentarer
    1. Så flott og så mye du har fått gjort unna.🤗👌🏻
      Det kan være lurt å sjekke prisene på drivstoff ja, så kan man fylle når det er billigst.👍🏻

      1. Ja det var godt. Det er lurt å følge med på drivstoffpriser, for jammen er det noen kroners forskjell på dem stadig vekk.
        Fin lørdag til deg 🫠

    2. Der minnet du meg på noe, bilen min er også snart tom for drivstoff så jeg må nok fylle opp tanken jeg også. Jeg skal prøve å lokke fram leselysten igjen nå i løpet av helgen tenker jeg. Den har ligget i dvale lenge nok nå 😉 Godt å komme seg ut å røre på seg. Jeg har vært på farten i 2 dager, så i dag tar jeg det med ro. Ha en fortsatt god fredda, klem 🤗

      1. Det er godt å grave hodet inn i ei spennende bok 😊 Jeg har hatt en leseperiodeigjen jeg nå. Er nettopp ferdig med enda ei bok og må finne meg en til så jeg har i helga 📚
        Ha en fin lørdag 🫠

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg