Regn og innevær.

Det regner i dag også, og jeg syns fortsatt det er helt greit. På en måte er det godt å kunne tenke innesysler igjen. Jeg har en følelse av at jeg har bodd ute et par måneder nå. Det har vært helt toppers det altså, men jammen er det deilig å være inne ei stund også.

Jeg har funnet en serie jeg begynte å se på da jeg ble liggende halve søndagen, og stort sett hele mandagen.

Den heter The Affair. Sesong 1 har jeg sett ferdig. Tenkte jeg skulle kose meg med noen episoder av sesong 2 i dag.

Inneblomster og planter har fått vann og gjødsel. Plantene ute koser seg i regnværet.

Denne her er en engelsk pelargonia.  Den kjøpte jeg sommeren for 2 år siden. Både i år og i fjor har jeg fått den til å blomstre igjen. Det er jeg ganske stolt av.

Mr Kennwood har hatt en liten jobb i dag han også.

Det er lenge siden han var i sving sist. Jeg tror han har hatt sommerferie jeg altså. Nå står det 14 nystekte rundstykker til avkjøling. Og 1 brød står i ovnen. Det lukter godt i hele huset. 

Nå skal vi smøre oss noen rundstykker både mannen og jeg. Og i hvertfall  jeg skal kose meg med serie på tv attåt.

Kos deg med dagen om du har sol eller regn 😚

 

#regnværsdag #engelskpelargonium #engelskpelargonia #hjemmebakt

7 kommentarer
    1. Her har vi hatt nok en dag med tropetemperaturer opp mot 30 grader, og det er varmt ja 😜 Selv om leddene mine har det bedre med slike temperaturer blir det litt vel hett inne. Nå skal det snu i løpet av kvelden og morgendagen.

      Litt regn gjør det godt for naturen, for nå er det jammen meg tørt ute. Godt å få gjort litt inne i huset også.

      Her i Norge er det kjempefint når vi har sol og godt vær, men 24 grader er kjempebra 😊

      Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Lager du deg fortsatt glutenfritt eller har du begynt med vanlig mel til deg?
      Ser veldig godt ut😊

      1. Jeg har begynt med vanlig mel igjen. Og magen er blitt mer kranglete igjen. Er litt usikker på om det er melet eller rett og slett at jeg spiser større mengder med vanlig brød🙄

    3. Du er driftig på kjøkkenet. Stemmer det at veien til mannens hjerte går gjennom magen? 😉 Den pelargoniaen ser superfin ut! Her hvor jeg er, regner det ikke. Vært her i sju uker nå, og ikke sett en regndråpe. Skjønner ikke at det har nok vann i vanntankene sine…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg