Pause fra turgåing i dag

Tror rett og slett jeg tar pause i dag. Det ble en halvtimes tur i går kveld på oss. Gutta boys og meg. Vi gikk en annen og raskere vei ned mot elva enn kvelden før. 

De fikk lurt meg til å gå en bakke på slutten av turen. Men her måtte jeg sette meg et par minutter.

Thorstadbakken….en del av skoleveien min da jeg gikk på ungdomsskolen.

Turen ble 2 km lang. Det var greit nok det, rett etter middag. Pytt i panne laget jeg i går.

 

Seint i går kveld kosa vi oss med rekesmørbrød. Godt det også. Nå skal jeg i gang med dagens middag.. før resten av kvelden går til tv-titting. Vi har sittet ute i sola ei stund i dag. Blir litt sigen av det jeg. 

Fortsatt fin kveld til deg 😚

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg