PÅ TUR MED GUTTA BOYS

I går kveld ville gutta boys bli med mutter’n på tur. De skulle vise meg hvor de pleier å ta rundturen sin. 

Her har vi allerede gått mye av den veien jeg har gått tidligere her nede, og er på vei ned mot elva og en mye større runde. Jeg hang på slep, men det gikk ganske greit.

Det er temmelig flatt her og da kan jeg klare å gå et stykke. Jeg merker stor forskjell fra første turen og til nå.

Langs Drammenselva kan man gå på en turvei helt ned til Mjøndalen. Kanskje enda lenger nedover mot Drammen også.

Vi går i retning Hokksund sentrum. Så et andepar nederst i skråningen her. De flykta til vanns da vi kom. 

På andre siden av elva er det ei lita øy. Det går små broer over dit så man kan gå ei runde på turstier der også. 

Gutta boys tar med seg runden der ute noen ganger. Jeg turte ikke å ta sjansen på det enda. Må gå litt flere turer først. Skal tross alt ” hjem” igjen også.

Det rare mønsteret på skyene her la jeg ikke merke til før jeg så på bildene etter turen.

Et stykke lenger oppover så vi over til Hokksund camping.

Her er det mange laksefiskere som holder til. Hokksund er kjent for laksefisket.  Det er tilogmed egen laksefestival her en gang i året. Med masse underholdning og fest ei hel helg.

Da vi endelig kom tilbake dit vi startet fra, hadde vi gått så godt som 1 time. Og jeg fikk ny lengderekord for i år…jippi!!

Det blir nok en tur i dag også😊

Kos deg med resten av dagen😚

 

 

#laksefestival #hokksund #turløyper #utpåtur #turogtrening hokksundcamping

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg