På plass i Hokksund igjen.

 Jeg kom hit i går, seint på ettermiddagen. Klarte aldri å våkne skikkelig i hele går, så det ble soving på meg både før jeg dro hjemmefra, og etter mat her nede. Det var den dagen dagen.

Min svigerdatter sto på kjøkkenet og kokkelerte da jeg kom. Thaimat selvfølgelig. Det fikk jeg smake på. Jeg fikk krydre selv heldigvis. Ellers blir det fort veldig sterkt.

Dette er hennes suppebolle. SÅ mye tørket chili tok IKKE jeg. Men litt måtte jeg ha på jeg også.

Ikke værst å få servert Thaisuppe nesten med en gang jeg kom inn døra.

Ble god og mett, og like trøtt igjen. Jeg måtte legge meg nedpå enda en gang. Zzzzz….. og plutselig var kvelden der. Litt av et besøk å få.

Vi fikk sett på Melodi Grand Prix da i hvertfall. Det var litt av poenget med å komme meg nedover i går.

I dag har jeg gått en tur rundt i smågatene på feltet her. Nede ved Idrettshallen var det mange som hadde møtt opp til lek og sosialisering med hundene sine. Det er faste dager som er satt av til det.

Det er nok gøy for både hunder og eiere.

Min mor spanderte gatekjøkken mat på hele hurven her i ettermiddag. Det var ekstra store porsjoner, så vi har igjen til kveldsmat her alle mann. 

 

Nå skal vi se litt på TV mens det regner ute. Vi får bare trykke på pauseknappen da det blir oppholdsvær……hvis det blir det. Jeg skal nemlig ut å gå en tur til i løpet av kvelden. Hadde håpet å slippe å gå med paraply.

Ha en fortsatt fin kveld😙

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg