ØYEOPERASJONEN ER GJORT

I dag er jeg hjemme igjen.  Har sovet maaange timer i natt. Det ble en lang dag som startet tidlig i går. Jeg skulle være med min mor til Drammen for en grå stær operasjon. Nå er den endelig overstått. Jeg klarte å sovne i bilen mens hun var inne jeg.  Tror hun var inne et par timer, men selve operasjonen tok 15-20 minutter.  Det gikk bra. Nå er det bare å vente på resultatet i dagene som kommer. Får krysse fingrene.

Denne saken hun har på øyet skulle sitte på til i dag. 

Heldigvis ikke lenger enn det. For brillene ble en smule på halv 12..hehe.

Det var godt hun klarte seg det meste av dagen uten dem…for å si det sånn.

 

Min svigerdatter laget won-ton til oss. Det hadde jeg aldri smakt før. Det var kjempegodt.  Hun brukte bl.a svinekjøttdeig og crabsticks inni dem. 

Dette må jeg prøve å lage selv en gang.

 

Nå skal jeg ikke på overnatting noen steder igjen før om 2 uker. Da er det den årlige hytteturen med jentene fra jobben som står for tur. Det blir koselig. 

Ha en fin pinsehelg 😙

5 kommentarer
    1. Hei, så bra det gikk fint og nå ferdig. Jeg er bare en kjapp tur innom for å si at du vant i kjolekonkurransen min 😀 Har laget innlegg og link til deg. Sender en premie så fort jeg får adressen din i mailboksen min 🙂

      1. Ja, jeg vant visst 😃
        Det var gøy!!
        Snart skal jeg begynne å sy noen kjoler til meg selv. HÅPER JEG😃
        Det er jo så deilig med kjoler på sommeren.
        Jeg har litt av en jobb foran meg hvis jeg skal lage like mange som du har i skapet😃

    2. Du farter og farter…..Bra du fikk ordnet med mamman din..Ser god ut den maten altså….Aldri smakt 🙂 God pinse videre….klem…
      Ser ut som du har vunnet i kjolekonkurransen til Frodith 🙂

      1. Ja nå er operasjonen unnagjort. Det er bra.
        Og nå skal jeg hvile noen dager hjemme . Det har vært mye farting i det siste ja.
        Ha en fortsatt fin dag😙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg