Over dørstokkmila.

Her i Hokksund er det gatelys overalt. Så i kveld klarte jeg å komme meg over dørstokken og ut døra.

Selv om turen ikke ble på mer enn 10 minutter i dag er jeg fornøyd med det. Jeg får passe på å gå meg skikkelig i gang mens jeg er her nede. Hjemme nytter det ikke å bevege seg ute etter klokka 16. Og med min døgnrytme, eller rettere sagt mangel på døgnrytme, har det vært vanskelig å få til. Håpet er å klare det når jeg kommer hjem etter noen dager og turer her nede.

I går var vi i bursdag hos et av barnebarna mine. Det var sååå koselig. Vi ble der i 3 timer. Og da vi kom hjem hit hadde jeg fått i meg nok av både kaker og is. Jeg burde jo absolutt ha kommet meg ut på tur allerede da. Men det er den dørstokkmila altså….den kan være både høy og lang.

Sønnen min her nede er flink til å gå lange turer. Det samme er datteren min. Vi bruker alle sammen  Strava-appen da vi er ute og går, så vi kan følge med på hverandre der. Det gir ekstra motivasjon og se hvor mye de går.

Tilogmed min mor hadde klatret over dørstokken i går. Da kan jeg ikke være dårligere. I dag var det litt for mange kuldegrader til at hun ville bli med på kveldstur.  Det var nesten 13÷ da jeg gikk. Kaldt nok for pusten det da man går og  hiver etter den allerede etter få meter. Men det blir bedre for hver tur. Det veit jeg.

God natt😚

6 kommentarer
    1. Ja, den dørstokkmila er tung.
      Idag kom jeg så langt at jeg fikk tatt piggskoene opp fra kjelleren. Men der stoppa det.
      Det er ikke så kaldt her, men veldig isete.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg