Noe fornuftig blir da gjort

Nå har jeg strikket ferdig sokk nr to i mannens sokkepar. Trådene er nettopp festet, og de er klare til overrekkelse i morgen.

Da  jeg hjem. Gikk tom for en mededesin i går og enda en i dag. Jeg trodde ikke jeg skulle være her i så mange dager.

Sist gang jeg var her fikk jeg også gjort ferdig et sokkepar. De var til meg selv.

Jeg har brukt dem mye. Det er godt å gå med på kalde gulv innendørs.  Men nå er det snart på tide å pakke vekk vinterklær håper jeg.

Jeg har gått tur to ganger mens jeg har vært her også. I går ble det ikke noen tur, det ble flere timer med krim på TV i stedet. Og vi klarte å spise middag allerede ved 19-tida.

Smørdampa torsk. Det var godt det.

Litt uvanlig tilbehør kanskje. Vi bruker det vi har for hånden.

I kveld skal jeg ut å rusle igjen.

Ha en fin kveld😚

8 kommentarer
    1. fine sokker ,er så godt å feste tråder på et ferdig produkt .Ja nå kan vi kanskje pakke vekk vinterklær ,men ull har jeg hele året ,drar aldri på bobiltur uten og sokker er også gode å ha sommer som vinter :=) middagen såg skikkelig deilig ut mmmm elsker fisk

      1. Ja det et godt å bli helt ferdig med strikkeprosjekter😃 jeg er ikke så flink til å bruke ull. Men ullsokker kommer jeg helt klart til å bruke oftere enn jeg har hørt før☺
        Fisk er noe av det beste jeg vet også😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg