NÅ SIER JEG MEG FERDIG

Etter siste finishen i dagslys i dag sier jeg meg ferdig med blomstermaleriet. Jeg tror ikke jeg vil kladde til noe mer på det. Det har tatt mange nok timer som det har.

Dette skal opp på veggen bare jeg finner ei ramme som passer. Kan nok hende jeg må ut å kjøpe ei.

Jeg har en del gamle rammer i huset her, men er usikker på om noen av dem passer. Jeg gleder meg til å få det opp på veggen i hvert fall.

Sånn ble det til slutt. 

 

Som du ser er det en del ting som er lagt til etter det nederste bildet.

Jeg ble fornøyd jeg, til å ha malt helt på frihånd.

Ha en fin helg😚

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg