Måtte gjøre en forandring på middagsplanene.

Dagens meny skulle være biff og gratinerte poteter.  Det hadde både mannen og jeg gledet oss til. Men da bena sviktet under meg og jeg såvidt fikk holdt meg fast i en stol i stua til bena sluttet å skjelve og knele i flere retninger, ble menyen omgjort.

Jeg ringte mannen som selvfølgelig ikke var hjemme for å si i fra at jeg kom til å holde meg veldig i ro til han kom hjem. Jeg hadde heldigvis handlet middag klar til i morgen også, og det var en mye kjappere meny. Ferdigpizzaer som bare skulles fylles med ekstra stæsj og ost. Jeg var så innmari sulten at jeg tok sjansen på å fikse med det mens jeg ventet på at han skulle komme hjem. De var nesten klare til å settes i ovnen da han kom. Like skrubbsutem som meg. Det var godt med pizza.

 

I morgen satser vi på biff med tilbehør. 

Fortsatt fin kveld til deg❤

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg