MALERI OG SYKDOM

Nå blir det nok for det meste sofa, dyne og pute resten av dagen.  Hadde litt feber i går kveld og i natt.

Jeg følte meg bedre da jeg våknet i dag, men nå kommer feberen snikende igjen og jeg fryser.

Jeg blir litt bekymra av å bli syk i disse dager. Men de aller fleste som blir syke har nok en vanlig forkjølelsen eller influensa, vil jeg helst tro.

Jeg har prøvd meg med malingen ei stund i dag. Et bilde som jeg måtte rette opp en del på. Nå begynner blomstene å få riktig form og jeg begynner å bli mer fornøyd med det.

Det er fortsatt en del igjen på det, men nå måtte jeg gi meg.

Jeg får heller ligge å høre på lydbok til jeg får varmen i meg igjen. Begynner å bli ullen i hodet også. Og da er det greit å kunne lukke øynene å slippe å lese selv.  Det blir nok uansett ikke mer maling i dag.

Håper du har en frisk og fin dag😚

6 kommentarer
    1. Wow!!! Det bildet blir flott!!!Jeg er imponert over den malinga di. Der har du virkelig talent.
      Håper du er bedre i dag, og husk ta en test hvis du ikke blir bedre i løpet av noen dager. Sånn bare for sikkerhets skyld. God bedring,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg