Lista krymper.

Lista mi med gjøremål krymper sakte men sikkert. I dag skal det ikke tilføres noe nytt på den heller. Den skal kun kunne krysses ut som “well done” i løpet av dagen.

I tillegg til rengjøring og pynt som skal opp i vinduene, står det at jeg skal sy et passe stort nistemat/fruktnett til min svigerdatter.

Jeg har tenkt til å ta meg en tur ned til Hokksund igjen til helga, og da vil jeg gjerne kunne levere fra meg noe som er ferdig sydd av alt hun ønsket seg etter stoffshoppingen vår. Det betyr at jeg har noen dager til på meg til å sy.

Jeg har en plan om hva det neste prosjektet blir også. Genser og skjørt. Hvis det ikke blir ferdig innen jeg skal nedover blir symaskinen med denne gangen også.

Jeg rakk å begynne på nettet i går kveld, før tv-kvelden startet. 

Det skal gjøres ferdig i dag. Deretter skal vaskebøtte frem en tur. Jeg klarer å la være og stresse meg opp og det er jeg ganske stolt av.

Ha en fredelig og fin adventsøndag ❤

6 kommentarer
    1. skikkelig tøft det nette , du er kreativ og flink 🙂 Godt å ha ting unnagjort.. Her har vi pynta juletreet , men ellers er det ikke så mye jeg /vi skal gjøre til jul..men litt ekstra blir det jo… Ha en fin kveld <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg