Kaffedate i Hokksund.

I går avtalte jeg og en tidligere arbeids-kollega og møtes i Hokksund i dag for å ta en kaffe. Det var hun som tok kontakt med meg på messenger. Det var jo hyggelig. Det er faktisk kjempelenge siden jeg har møtt noen ute på kafé. Jeg har holdt meg helt for meg selv oppe i Sigdal i 5 år. Har rett og slett ikke hatt hverken ork eller behov for å ha folk rundt meg. Jeg trives nemlig veldig godt i eget selskap. Men selfølgelig bør jeg se andre mennesker en gang i blant. Også utenom familiemedlemmer.

Hvis det er her nede i Hokksund jeg kommer til å ende opp, blir det enklere å møte noen sånn på sparket.  Det er ikke mer enn et par minutter ned til sentrum med bilen. Så bare formen kommer seg noen hakk….forhåpentligvis fremover nå, så er det egentlig bare å ta på meg skoa og gå dit.

Koselig var det i hvertfall og sitte ute med hver vår is-latte i fint sommervær i dag. 2 timer ble vi sittende og skravle om ting og tang. Og den tida gikk fort. Mange kjente fjes så jeg også mens vi satt der. Halve Hokksund er kunder jeg har sett og pratet med i årevis mens jeg jobbet i en av  Kiwibutikkene her. Heldigvis er det ikke så mange som kjenner meg igjen ved første øyekast lenger. Jeg har lyst hår nå. Og i alle år ellers har jeg vært mørk. 

Vet du hvor vi valgte å ta kaffen? Jo, den tok vi på Step-in, der Annebe har hatt photoshoots med klær fra butikken mange ganger.

Jeg tror ikke det blir alt for lenge til jeg setter meg ute på en kafé igjen, bare for å se folk og fe i gata. Eller kanskje jeg avtaler en ny kaffedate med noen.

Ha en fin tirsdagskveld  ♥ 

8 kommentarer

Siste innlegg