Jøss…jeg har sovet i hele natt.

Er det storm og skumle vindkast som må til for at jeg skal sove godt?? Jeg har nemlig sovet som en stein i hele natt.  Maaange timer. Hvis strømmen har vært borte i løpet av natta har i hvertfall ikke jeg vært plaget av det.

Så langt i dag har jeg fungert veldig bra. Har fått unna noe husarbeid tilogmed, så jeg er veldig fornøyd. Mannen har vært ute og hentet inn mer ved og fått fyr i ovnen. Det blåste skikkelig surt ute sa han. Selv om det ikke er mange kuldegradene. Det gjør ingenting, jeg skal ta meg en lang hvil med ei god bok jeg nå.

Denne her:

Jeg fant den i bokhylla mi for et par dager siden. Hvor jeg har fått den fra aner jeg ikke.

Jeg tror ikke jeg har lest noe av denne forfatteren før. Boka er gitt ut på norsk i 1998, så det begynner å bli noen år siden.  Det står at dette er hennes 10. roman. Denne her er virkelig spennende, jeg klarer nesten ikke å legge den fra meg. Syns hun skriver veldig godt. Tror nesten jeg må skjekke på biblioteket om de har noen av bøkene hennes der. Alice Hoffman heter hun. Har du lest noe av henne? 

Da krøller jeg meg sammen og koser meg ei stund jeg.

Ha en fin dag du også😚

 

4 kommentarer
    1. Godt når kroppen endelig hviler såpass at man sover godt igjennom natten.
      Den boken hørtes veldig interessant ut. Tror ikke jeg heller har lest noe av henne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg