Jeg skal være hjemme til i morgen.

Det tok sin tid før jeg kom meg hjemover i dag. Meningen var at jeg skulle reise ned til Hokksund igjen i kveld. For å kjøre min mor til øyelegen i Drammen. Men så var jeg så heldig at en av sønnene mine kunne kjøre henne.

Da kan jeg være hjemme til i morgen kveld. Og det kjenner jeg er godt. Det ble lite søvn i natt, og jeg har hatt flere runder med do-flying både i går og i dag.  Jeg har ikke hatt matlyst heller i dag. Spiste bare en liten pose med nøtter og rosiner da jeg hadde vært en snartur innom butikken på vei hjem i ettermiddag. Den holdt seg i magen akkurat lenge nok til at jeg rakk hjem.

Jeg har klart og fyre i ovnen og nå har jeg satt middag som gjør seg ferdig selv inn i stekeovnen. Jeg er nødt til å prøve å spise noe.

Det blir fiskegrateng fra frysedisken, potetskiver, og litt ferdig wokblaning fra pose. 

Så får vi se om magen vil holde på dét. 

Jeg har noen tv-programmer jeg kan ligge her å se på utover kvelden.

Håper du har en litt bedre kveld😚

 

8 kommentarer

Siste innlegg