Jeg lot meg friste av frisk luft i regnværet

Kanskje det ikke var det lureste å gjøre. Men nå følte jeg VELDIG for frisk luft og en liten tur. 

Frisk luft skader ingen, men jeg vet ikke om det var smart å bli våt i regnværet. Jeg gikk jo ikke med gummibukse og sydvest akkurat.

Nå er den våte buksa tatt av og håret er nesten tørt igjen.

Esther er ikke så veldig glad i å gå ut for å tisse her hjemme når det regner. Men hun var ikke vanskelig å få med da turbåndet ble satt på henne. Tur er tur, det er noe helt annet enn den kjedelige plenen.

Vått var det. Men pytt sann…

Stort mer grått og vått kan det vel ikke bli.

Skogbunnen er i det minste grønn og IKKE hvit lenger. Det er et godt tegn. 

 

Strava-appen min har tulla med meg i dag og slått seg av før jeg var hjemme igjen. Det var veldig dumt. Men jeg vet hvor langt jeg har gått uansett. Ganske nøyaktig 2 km tror jeg det skal være. Da er jeg oppe i 10,7 km i min egen utfordring for Mai-måned. 

Jeg er fornøyd og snart klar for Sommerhytta på TV.

Ha en fortsatt fin kveld😚

 

6 kommentarer
    1. Fint med frisk luft også når det regner..men gleder meg til dager med sol og blå himmel 🙂 Kos deg med kvelden og tv..jeg skal se.. Fire stjernes middag jeg da… Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg