JEG KLARTE DET!!

Inne igjen og spist kveldsmat. Ikke rare greiene. Jeg hadde bare ei skive igjen av brødet mitt. Greit nok det. Jeg har sikkert ikke godt av så mye mer.

Jeg kom meg omsider ut på ukas siste tur. Det ble senere og senere, men ut MÅTTE jeg. Ellers hadde tur-utfordringen min gått rett vest allerede første uka.

Jeg har hengt meg litt opp i en ny krimserie jeg fant i dag. Har sett 3-4 episoder i løpet av dagen. Da klokka nærmet seg 21 og det begynte å mørkne satte jeg den på pause og gikk. Ikke så innmari høy i hatten skal jeg innrømme.

Jeg er nemlig mørkredd. Og det gjorde ikke saken bedre det jeg har sett på TV i dag. Men litt småtøff i trynet kan jeg være når jeg må. Vi gikk. Ester og jeg. Uten henne hadde jeg i hvertfall ikke turt å gå ut. Det er liksom litt tryggere å ha med seg en hund. 

Hvem skulle trodd for bare et par uker siden at jeg skulle gå ut i skumringen frivillig? Og det tilogmed i oppoverbakker??

Ikke jeg, men det er akkurat det jeg har gjort. Nå er uke 1 bestått.  Only 3 more to go. Jeg VIL klare det!

Turen i dag ble på 1,5 km. Det holder til å få bestått det. Det tok 25 minutter og jeg kunne klart meg med bare 15.

På returen i kveld begynte det jaggu å snø. Det vil jeg ikke ha noe av.

Nå svitsjer jeg på mer krim jeg, krabber under dyna og er meget fornøyd med meg selv.

Drøm søtt i natt😚

6 kommentarer

Siste innlegg