Jaja…det har da vært en dag i dag også.

Vil ikke påstå at jeg har hatt en god dag i dag, men en dag til har jeg i hvertfall hatt.

Vi…min mor og jeg, har vært hos øyelegen i Drammen. Jeg skal skrive mer om det i morgen. Orker rett og slett ikke i kveld.

I kveld har jeg nok med å prøve og holde et urolig sinn og en svimmel og skjelven kropp i ro. Det skal bli godt når natta kommer. Jeg sitter og strikker noen runder nå, før det skjer noe som er interessant på tv-skjermen.

Jeg har stort sett vært trøtt i hele dag, men har klart å holde meg våken. Da kan jeg nok håpe på ei god natts søvn i natt.  Det blir godt. Prøve litt kveldsmat også tenker jeg. Et hamburgerbrød med en kjøttpuddingbit inni holder ikke en hel dag.

Her er bilde av sokkene jeg skal strikke. Strikking er godt for fred i sinnet.

 

Ønsker deg en fin kveld😚

10 kommentarer

Siste innlegg