Jadda….det drar seg til

Jeg er fortsatt i Hokksund. Været er veldig varierende, men jeg var heldig å klarte to turer uten regnvær i går. Til sammen ble det 3,5 km. Hipp hurra.

Det var forferdelig tungt å gå i går. Jeg glemte å ta astma-medesinen før jeg gikk, på begge turene. Jeg sleit godt selv om jeg stort sett bare gikk på flatmark.

I dag husket jeg å ta den. Tok to doser rett før jeg gikk, og det var noe helt annet ja. Jeg hadde både utpust og innpust der jeg gikk. Så jeg kunne gått enda lenger enn det jeg gjorde. 

Jeg gikk en liten tur nedom turstien langs elva.

Mye vann her nede også. 

 Det var grønt og fint, og godt å gå der.

Ellers ble det mest asfalttråkking.

På slutten av turen tok jeg tilogmed sjansen på en bakke på vei hjem. Den gamle skoleveien min. Jeg pleier å unngå den når jeg går turer her nede. Det gikk ganske greit å gå den i dag.

Har nettopp kommet inn igjen nå. Det står middag på planen. Jeg får begynne på den. Så er den klar til Sommerhytta begynner. 

Jeg skal prøve å komme meg ut på en liten tur til i kveld. Nå er jeg skikkelig i siget. 25,5 km så langt. Det er bare å på nå de siste dagene.

Ha en fortsatt fin kveld😙

8 kommentarer
    1. Vært mye regn nå.. så deilig at det er meldt sol i slutten av uka 🙂 Kjenner jo til elva her.. vakre bilder med myyye vann… Pusten må være på “plass”når man skal gå tur… Ha ei fin uke videre <3

      1. Takk..ja vi trenger sol igjen😊
        Du kjenner jo elva her ja. Nå er det skikkelig grønt og fint langs elvebredden😊
        Det er enklere å gå når pusten er mer på plass .Det er helt klart.
        Fin uke ønskes deg også😙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg