I gang med symaskinen i kveld.

Etter er ettermiddagslur i dag dro jeg frem symaskin, saks, og stoff. Tenkte at nå fikk jeg begynne på nattkjolen jeg har lovt mammaen min. Jeg hadde en idé om hvordan den skulle være. Så etter litt fintenking satte jeg saksa i stoffet.

Det eneste jeg ikke har klippet ut i dag er ermer. De må jeg måle meg frem til i morgen. Resten av delene har jeg sikset ferdig rundt, og begynt så smått å sy sammen.

Etter over 3 timers jobb ga jeg meg for kvelden. Jeg begynte å bli sulten.  Og jeg hadde enda ikke gått dagens tur. Sent var det blitt også.

Vi droppet middag i kveld, siden jeg ble så opptatt ved symaskinen. Det ble fersk loff og pålegg i stedet. Godt det også da.

Etter maten dro jeg på meg jakke og joggesko med en gang. Jeg turde ikke å ta noen hvil i sofaen før jeg gikk. Jeg begynte å bli ganske så sigen, og god og mett.

Beina var blytunge å få med seg i kveld. Men jeg gikk. Slettes ikke værst. Ikke mer enn ca et kvarters tid i kveld heller. Helt greit for meg. Jeg måtte ha pust nok til hele runda også. Trøtt og sliten jeg nå. Det er bare en halvtime siden jeg kom inn døra igjen.

Ha en god natt😚

13 kommentarer

Siste innlegg