HOPPET OVER MIDDAGEN

Jeg blåste i middagen i dag. I stedet ble det brødbakst 😊 Nå var det tomt for de få brødene vi har spist siden nyttår.  Prøver å unngå for mye av det. En test vi prøver ut. Litt mindre karbohydrater. Vet det er sukkeret som er værst, og vi har vært flinke med det også. MYE mindre søtt har det blitt!! Og mye mindre hvetemel. Pluss mindre porsjoner ved hvert måltid. Alt hjelper 😊 ÷ 3,1 kg for å være nøyaktig…på 4 uker! Men jeg skal innrømme at jeg er sulten mange ganger. I kveld skal jeg kose meg med noen skiver nystekt grovbrød og godt pålegg. Nydusja og fin. Åhhh…så godt det skal bli å lukke øynene etterpå. 

Ha en god natt😚

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg