HJELP!! HVOR SKAL JEG BEGYNNE

Jeg har sovet nesten sammenhengende siden kl 13 i går. Bare små avbrekk hvor jeg har prøvd meg på en kaffekopp. Men måtte stupe inn igjen, og sovna momentant hver gang.  Den siste uka må ha tatt skikkelig på! 

 

I dag får vi besøk.. Og jeg har ingenting klart. Bortsett fra at jeg heldigvis handla inn alt til middagen en av dagene vi var ute på rundtur. Det hjelper jo en del. Men hva jeg skal gå løs på først her… Det vet jeg ikke. Det er så mye jeg gjerne ville rukket før de kommer. Nå må jeg prøve å tenke “en ting av gangen” . Og bare se hvor langt jeg kommer. Kaffe… og prøve å våkne er første skritt. Det må bare bli som det blir. Det er bonusdatter-og og svigersønn som kommer. Ikke noen av de kongelige…. pust med magen nå Mona Iren og senk skuldrene noen hakk! Det blir bra til slutt 😎 Vi gleder oss til besøk😁

Ha en fin Søndag😙

 

4 kommentarer
    1. Hørtes nesten ut som meg, når det kommer folk som ikke er mine egne unger. 😀 Det er ille det der, at alt liksom skal være så perfekt, at vi ikke bare kan vise oss som helt normale folk når det kommer noen. For vettu, de aller fleste har vel litt rot og en hybelkanin eller flere i krokene. Om de ikke akkurat just har gjort reint da. Spesielt om de har hund. Jeg vet jo ikke helt åssen det er uten hund jeg da … Det eneste jeg ikke kjente meg igjen i var kaffikoppen, for jeg drikker ikke sånt! God søndag.

    2. Regner med at de er der allerede når jeg skriver her. Sikkert hyggelig! Men kjenner meg igjen. Sjøl om “bare” nærmeste familie skal komme, blir det litt fart på kjerringa 😉 Kos deg! Og slapp av etterpå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg