Har vært for mye sosial i det siste.

Som du kanskje har lagt merke til har jeg ikke vært flink til å skrive innlegg de siste ukene.  Det dukker opp noen når jeg tar meg skikkelig sammen for å prøve og konsentrere meg om det jeg skal skrive. Desverre har det ikke blitt så alt for mye av det.

Jeg må bare innse at jeg har tatt litt for hardt i med det å være sosial. Og har hatt mer enn nok med det. Samtidig har formen dalt, og de siste dagene har endt i et par gråtetokter og sinneutbrudd. Det er slitsomt!

I går klarte jeg å komme  meg en tur ned til Hokksund for å lage den spesielle sausen vår familie har brukt til kylling og taffelsticks i alle år. Yngstemann hadde bursdag i går og ønsket seg det til middag.

 

Hele kroppen skrittet i mot, helt gelé og skjelven i hele meg. Men jeg gjennomførte, og kjørte hjem på kvelden mens tårene rant. Jeg bare stupte rett i seng med det samme jeg kom inn døra. Og heldigvis fikk jeg ei hel natt med søvn. Natta før var helt søvnløs. Jeg fikk 3-4 timer tilsammen fra morgenen av og frem til jeg skulle dra.

I går fikk jeg endelig beskjed fra legen om å øke stoffskifte- medisinen. Den beskjeden har jeg ventet på i flere dager. Så nå er det bare å håpe på at formen stiger sakte og sikkert fremover igjen.

I dag skal jeg holde meg hjemme og bare pusle litt rundt her innimellom fullstendig ro med boka jeg leser. I morgen har jeg takket ja til den årlige hytteturen jeg enda er så heldig å få være med på sammen med mine tidligere arbeidskolleger. Jeg får se hvordan formen kjennes etter en hviledag her hjemme i dag. Har jo veldig lyst til å bli med på den. Men er formen som i går er det ikke noe å tenke på en gang. 

HA EN FIN DAG DA DU ❤️

12 kommentarer
    1. Det høres ut som du trenger intensiv hvile. Når man er så sliten at man bare vil gråte, trenger man mye påfyll. Håper at endring av dosering på stoffskiftemedisin vil bidre til at du snart føler deg bedre! ❤️

      1. Jeg fikk en skikkelig hviledag helt for meg selv i går. Det hjalp såpass at jeg skal klare hytteturen jeg har gledet meg til 🌞
        Jeg får bare tro på at stoffskiftemedisiner blir riktig dosert etterhvert og vente med tålmodighet på virkningene 😊
        Fin dag til deg 🥰

      1. Det er visst for fort gjort å gape over for mye ja. En skikkelig hviledag for meg selv i går har hjulpet. Det blir hyttetur på meg i dag 🌞. Ha en flott helg …klem 🥰

    2. Det er viktig å ikke strekke stikken for lang, men ikke alltid like lett å etterleve når det morsomme ting man har lyst til å være med på. Håper virkelig at formen din er stigende igjen, og at du føler at du orker å være med på hytteturen. Masse klemmer 🤗

      1. Strikken blir dratt kraftig i noen ganger. Jeg holdt meg hjemme i fred og ro i går. Det blir hyttetur på meg i dag 🌞
        God helg til deg …klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg