Gråkald søndag med bøker.

I dag er det nesten litt grøssent ute. I hvertfall med bare t- skjorte og halvlange bukser. Jeg måtte ha pledd rundt meg da jeg var ute i formiddag og tok en kaffekopp. Men ute skal kaffen nytes uansett. Det er da sommer.

Jeg klarer ikke å våkne helt i dag. Har fått noen timers søvn i natt, så det skal jeg ikke klage på. Jeg tenker jeg går for en fredelig søndag med ei spennende bok.

Jeg har nemlig fått denne i posten, sammen med en av Jaime Olivers kokebøker. 

 

Krimboka er den 3. og siste i en skikkelig spennende serie. Jeg fant de 2 første i min egen bokhylle og ble helt oppslukt av de begge 2. Jeg var sikker på at det kun var de 2 bøkene i serien, men der tok jeg feil. Den siste sluttet så rart…det var liksom ikke slutten på historien. Da var det frem med bibliotek- appen min å søke om det muligens skulle være flere bøker. Der var det ingenting å finne om denne forfatteren.

SÅ kom jeg på Bookies. Det er et nettsted det er mulig å finne nye og brukte bøker som det ellers kan være vanskelig å få tak i. Og der vettu…der fant jeg den! Det VAR en bok til i serien. 20,- for boka og selgeren hadde flere bøker på lager. Derfor bladde jeg igjennom hva hun hadde og valgte å ta med kokeboka samtidig. 20,- for den også. Like greit å ta med mer som er interessant fra samme selger. Portoen blir det samme om det er 1 eller flere bøker. Jeg ble storfornøyd da bøkene kom i posten.

Nå skal jeg kose meg glugg med den spennende saken boka handler om, og da jeg er på siste side i denne boka, ja DA skal du se saken er løst.

Jeg skal prøve en helt enkel oppskrift fra kokeboka i dag også. Det ser ut som det er mye som kommer til å falle i smak i den.

Kos deg med søndagen du også ♥ 

 

1 kommentar
    1. Takk for tips om hvor man kan finne bøker, som ikke er så lett å finne andre steder 😊 Her var det deilig sol på formiddagen, men nå har grå skyer overtatt for sola og det er også litt kjølig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg