GOD DAG

Her er man jo ikke tidlig oppe. I hvertfall ikke jeg. Plundrer fælt nå med å sovne på kvelden /natta. I dag vekket Dino meg i det minste en times tid før jeg ellers har klart å våkne i det siste.

Den andre hunden er med mannen på skauen i dag. Han skal se hva hun duger til.

Nå har endelig Dino lagt seg igjen. Da kan jeg benytte freden til å skrive litt her. 

Jeg knipset bilde ut av vinduet. Det er hvitt ute og det kommer noen små snøfnugg.

 

I går var det speilblank ute i gården. Livsfarlig å gå ut, men mannen våget seg ut og fikk saltet og strødd på de viktigste stedene. Jeg var sjeleglad for at jeg kom meg i butikken dagen før. Da regnet det nesten istapper, og det begynte å bli temmelug glatt allerede da. Så i går fikk bilen en hviledag.

Jeg kokte 2 kjeler med kraftbein utover kvelden i går. Bein til bikkjene. Og noe av kraften er gjemt til dem. Resten av kraften skal jeg lage en slags lapskaus av noe av det jeg har her hjemme i dag. 

Mr. Kenwood står med magen full av rundstykkedeig som eser. Snart er den nok klar til og trilles ut. Og etter det blir det en runde med støvsugeren. Resten av dagen blir som den blir. Kanskje strikker jeg litt. Det tror jeg kan være en plan.

Ha en fortsatt fin dag da😚. Og vær forsiktig på glatta!

7 kommentarer
      1. Det hjelper litt på mørketida da det blir hvitt på bakken😊
        Jeg har ikke piggsko, men jeg har brodder jeg kan bruke. Liker absolutt ikke glatta som er ute nå. Her har det vært kuldegrader i flere døgn.
        Jeg skal kose meg inne med litt strikking jeg. Det er tryggest😊
        Fin dag videre til deg😚

    1. Kjempekoselig blogginnlegg, og kjempefint bilde 🙂

      Man må virkelig ta det med ro når det er glatt ute. Har selv isbrodder, og de bruker jeg når det er is- og holkeføre ute. Brukte dem i går, for da var det glatt å gå fra bilen og inn på treningssenteret.

      Jeg skal også kose meg med strikking i kveld. Det er en kjempekoselig syssel 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg