Gjort klart for strømbrudd.

Jeg svirrer fortsatt rundt i min egen verden, og min egen døgnrytme. Jeg er trøtt, trøtt, trøtt. Energinivå = 0.

I går og i dag har jeg i det minste klart å servere helt enkle middager. Det ble posesuppe i dag. Ertesuppe med noe ekstra fyll i, og brød og smør som tilbehør. 

Den ble laget til normal tid i dag. Jeg tenkte det kunne være lurt å få gjort unna det jeg  trenger strøm til før det muligens blir mørklagt her. Det er jo meldt kraftig vind/storm i kveld og natt Jeg hører det kommer noen saftige vindkuler ute. Foreløpig er det på langt nær som det var her for ei natt eller to siden…eller er det tre?? Jaja, husker ikke jeg, men blåste så det knaket i veggene gjorde det i alle fall. Og plutselig ble det bekmørkt også, da strømmen gikk.

Jeg var tidlig ute med å ordne batterier i nye kubbelys, og fant ei lommelykt som står klar rett foran meg på stuebordet i dag. Kjekt å ha det for hånden hvis strømmen blir borte denne gangen også.

Så på nyhetene nå hvor ille været er på Vestlandet og i Trondheim.  Huttetu!! Vi er heldigere her jeg holder til. Det er for det meste trær som velter og ødelegger bare her i distriktet.

Nå er jeg snart klar for siste del av Farmen på tv jeg. Krysser fingrene for at ikke skjermen blir svart før den er ferdig.

Ha en god kveld og natt😚

 

6 kommentarer
    1. Usj dette været, håper virkelig ikke det blir alt for ille. Jeg har bare surret rundt i dag, og noen middag ble det ikke. Endte opp med et par skiver brød og en varm kopp kakao til ☕️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg