ET LITE PIP FRA MEG FØR NATTA

Jada …jeg kom meg ut på tur i dag også.

I dag gikk jeg i motsatt retning da jeg kom ut på bygdeveien. Den starter med en ganske bratt bakke. Men den er bare halvparten så lang som den jeg gikk i går. Den i går er ikke fullt så bratt…bare veldig seig for en dårlig trent kropp som min. Bare jeg kommer opp bratta er det en lang strekning med bortovervei.

Her har jeg snudd og er på vei tilbake. Heldigvis er jeg glup nok til huske på at jeg skal hjem igjen også. 

Langt der borte er svingen før bakken som går nedover til meg igjen. 

Om jeg ble sliten?? JA!

Det ble 2 km i dag også. Selv om stravaen min juksa meg for tilbaketuren. Jeg har sikkert trykket på et eller annet i appen da jeg tok bildene. Det er irriterende altså🤤. Det er jo litt av moroa det, å få det svart  på hvitt i appen. Både antall km og det å kunne se turen på kartet etterpå.

Vel hjemme tok jeg en telefon samtidig som jeg kokte egg, laget salat og smurte brødskiver.

 

Det ble dagens middag.

Resten av dagen har det ikke vært mange sprella på meg. Det tar på å gå tur. Endelig kan jeg ta natta.

Sov godt😚

 

10 kommentarer

Siste innlegg