ENDELIG KAN JEG SETTE MEG MED KAFFEKOPPEN

Livat morgen og grinete kjerring har det vært hittil i dag. Ikke så rart egentlig. For det første var bikkjene utrolig masete og fløy i beina på meg uansett hvor jeg gikk. Å snuble i bikkjer før jeg er skikkelig våken er IKKE ålreit.

Så oppdaget jeg at det ikke var et eneste gram med kaffe her.  Heller ingen god start på dagen.

Og da jeg skulle sette en av bikkjene ut for ørtende gang satt lenka kila godt fast mellom plankene på terassegulvet.

Med én frustrert og hylende hund som ville ut MED EN GANG! Og en annen som sto og så dumt på førstemann, ringte jeg til mannen og fortalte hvordan “ståa” var.

Skal si han kom raskt til unnsetning…med kaffeposen han hadde i bilen, ferdig innkjøpt middag til i dag, og sterke never som fikk løs lenka som satt børr fast i gulvet.

Nå har jeg plassert en hund i hvert sitt bånd, og skal prøve å roe den kokende toppetasjen min med en kopp rykende fersk kaffe.

DINO

 

ESTER

 

Lag deg en fin dag😚

9 kommentarer
    1. Skjønner den starten på dagen tok på ja. Og enormt godt at du hadde en mann som kom deg til unnsetning. Veit om hunder og katter som en snubler i om morgenen og som kan være utfordrende. Nå er både katter og hund borte fra verden min, så nå er det bare mine egne ben og matta, jeg kan snuble i :). Bra det ble kaffe på deg og håper resten av dagen gikk greit :).

      1. Hehe..ja det er fort gjort å snuble i sine egne bein også😊 Hadde det vært opp til meg hadde det ikke vært hund her i huset heller. Jeg følte meg helt ferdig med det da jeg måtte ta min egen da hun var over 12 år.
        Men så fant jeg meg en jeger da…og her sitter jeg plutselug med to stk harehunder!!! Det ble ingen god dag i det hele tatt i går. Bare sinne og frustrasjon.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg