En handletur i går kveld.

Da mannen endelig dukket opp med bilnøkkelen min som han hadde i lomma, kunne jeg reise ut på en shoppingrunde for meg selv. Jeg er ikke den mest shoppinggale frua, men nå ville jeg ut å se etter ramme til bildet jeg malte for et par dager siden.

Jeg dro på Europris, der hadde jeg en halv time på meg før de stengte. Jeg fant ei ramme, og jeg fant flere pensler, og jeg tok også med meg et malelerret. En slags teip til å henge opp rammer med fant jeg også.

 

Håndsåper, skyllemiddelflasker og noen nye rengjøringsprayer ble også kjøpt. Greit å kjøpe sånne ting der. Den ene skal testes på  toalettrommet hvert øyeblikk.  Jeg må fikse litt her før jeg tenker på avreise ned til min mor. Mannen skal ha grillfest med et par kamerater her i kveld. Da forlater jeg åstedet. De kan klare seg selv. Så kan jeg kose meg en dag eller to i Hokksund.

Ha en fin fredag😙

 

8 kommentarer

Siste innlegg