Døgnet er snudd igjen – omelett til “frokost”.

Jeg plundret med søvnen i natt. Den beste tiden med søvn fikk jeg fra 8-13 i dag. Da våknet jeg av en forferdelig dunking ute. Det var døra på en av utebodene som sto og slo i det kraftige vindværet som er her. Tror det har roet seg litt nå. Men det rakk og rive døra av hengslene før vi fikk vært ute å lukket den.

Jeg har strikket ferdig den siste av de lilla sokkene i dag, og nå har vi spist omelett til “frokost”. Omeletten ble laget av egg fra hønene i hagen.

Jeg fant noen rester i kjøleskapet som ble brukt i omeletten . Ei baconskive, og litt kjøtt etter middagen med røkt svineknoke. En uåpnet salatpose lå der også. Den bør ikke ligge så mye lenger, så jeg åpnet den og tok en god dæsj. Det går helt fint å steke salat. Resten går muligens på pizzaen vi har satt på menyen i kveld. ALT må brukes. 

Jeg skal prøve å gjøre noen små syprosjektet i løpet av det som er igjen av dagen. Og jeg skal tegne av et mønster i en av bøkene fra biblioteket. De må jeg nemlig levere i dag.

Fortsatt fin fredag til deg😚

6 kommentarer
    1. Søvn er kjempeviktig for at man skal være opplagt, og dagen blir ikke det samme når man ikke har sovet nok timer.

      Nam, nam 😍 Omeletten så kjempegod ut.

      Jammen har du vært effektiv ja.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg