Det må bli en hviledag i dag.

Nå er jeg sliten. Jeg kjente det da jeg kom hjem i går kveld. Da jeg tenker igjennom hva jeg har gjort denne uka skjønner jeg hvorfor. Jeg har vært ute på noe hver eneste dag. Jeg…..som for det aller meste har holdt meg hjemme utenom de gangene jeg har måttet reise i butikken de siste årene.

Mandag dro jeg ut en tur med bilen på kvelden. Jeg reiste bort til butikken for å se hva de hadde av halvpris-varer i varmdisken og kjøledisken. Det ble litt av hvert jeg tok med. Bl.a to baguetter med roastbiff.

Jeg hadde bestemt meg for å kjøre ned til Hokksund og se på tv sammen med min mor der. Det er faktisk ikke mer enn en 15-20 minutters biltur. Og jeg må ikke bli der i dagesvis, eller over natta hver gang jeg reiser dit. Det aller beste for meg er å sove hjemme.

Tirsdag var dagen for tannlegebesøk her i Åmot, og oppdage tannlegeskrekk og prisjokk tidlig på morgenen. Senere på dagen måtte jeg nedover til Hokksund igjen. Jeg hadde frisørtime, og den ville jeg ikke gå glipp av. Så bar det bort til min mor igjen resten av dagen og kvelden. Jeg laget middag og det ble tv-kveld der denne dagen også.

Onsdag ble jeg kjørt og hentet til ny tannlegetime av yngstemann. Han ble hos meg til litt utpå kvelden. Da hadde jeg klart å summe meg såpass at jeg fikk laget middag til oss. 

Torsdag var det tid for ukeshandling. Og da den var gjort gikk jeg en tur i påskeværet før jeg kjørte hjem igjen.

 

I går ble det shoppingtur på meg og ei venninne. Vi skulle se etter garn Mjøndalen.

Vi fant det vi skulle. Så nå blir sitteunderlag nr 2 ferdig. Jeg fikk kjøpt litt annet småtteri jeg trengte også. Det var godt å få gjort.

En kjapp tur innom i Hokksund ble det i går også, for å levere syltetøyet jeg hadde kokt og noe jeg kjøpte med for min mor i Mjøndalen.

Jeg har også klart og gått flere turer i løpet av uka. Så i dag kjenner jeg at det må bli en hviledag. Jeg skal ikke ut med bilen i dag, men en lengre gåtur må jeg prøve å klare en gang i løpet av dagen.

I morgen blir deg antagelig isfiske hvis jeg klarer å stå opp i tide.

 

HA EN FIN OG AVSLAPPENDE LØRDAG ❤

4 kommentarer
    1. Ja, det ser ut som en aktiv uke må jeg si 😮 Her går det stort sett i jobb-hjem, jobb-hjem, jobb-hjem…osv. Men nå er det helg, og den ser ofte litt annerledes ut 🙂

    2. Ja det å gjøre noe hver eneste dag, kommer alltid tilbake og biter en i baken til slutt. Det vet jeg av erfaring 😉 Huff, ja tannlegeregningen er ikke spesielt festlig. Å i alle fall ikke om det er rotfylling. Noen år siden jeg gjorde det sist, men da kostet det meg nesten 7.000,-. Heldigvis for meg har tannlegen min avbetalingsplan, så det ble ikke så ille allikevel. Håper du får slappet av i dag og at lørdagen blir fin, klem 🤗

      1. Han regnet rundt 9.000,- for tanna som måtte rotfylles, så da ble det vel bergenet 2000,- for den som det må byttes plombe i.
        Jeg har koser meg med dagen i dag, håper du også gjør det 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg