Det blir Hokksund igjen i kveld.

Jeg har ligget og sett på en serie på tv til klokka var halv 4 i natt. Da ble det ikke til at jeg sto opp før halv 12 i dag. Det er ikke så nøye, jeg er godt i gang med dagen.

Kaffekopp og funderinger over ting og tang ute på terassen aller først som vanlig. Ferdig dusja. Har lagt ut det jeg skulle på Finn.no Måtte ha på en minivask med ting jeg må ha med nedover. Det henger ute til tørk nå. Har så smått begynt å fylle bagen jeg har med meg att og fram til Hokksund. Jeg reiser nedover utpå kvelden.

Nå skriker magen etter mat , så jeg får vel lage noe til den. Spørs om ikke “mannen” våkner da. Han har nemlig vært på guttetur med traktorsamling i går kveld. 

De skulle visst kjøre på rekke og rad rundt omkring før det ble fest et eller annet sted på skauen. Noen av dem skulle sove ute der oppe i natt. Han dukket opp her med en traktor lenge før jeg våkna i dag. Satt ute på terassen sammen med Esther hund da jeg sto opp. Jeg syns nok jeg hadde hørt han vimse ut og inn her ei stund. Det tok ikke lange stunda før han lånte sofaen for en dubb, og der sover han fortsatt. Gutterturer tar på. Jeg er ikke misunnelig på dagen hans i dag….hehehehe.

JEG SKAL HA EN FIN DAG I DAG ,OG DET ØNSKER JEG DEG OGSÅ ♥ 

6 kommentarer
        1. Ja, jeg hadde vært hjemme ei uke nå. Blir nok ikke så mange dagene her nede denne gangen tror jeg. Syns jeg helst må gjøre litt og litt hjemme hver dag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg