Butikk- og kveldstur

Det ble senere og senere i går før jeg kom meg ut på tur. Solvarmen sliter litt på hode mitt. I dag skal jeg være mer forsiktig. Har masse å gjøre inne. Så kan jeg heller ta små pauser ute. Foreløpig kan jeg sitte ute uten å få sola i hode, så kaffekoppen har jeg tatt på uteplassen. Deilig….akkurat passe temperatur.

Mannen min rakk ikke butikken i går, så jeg måtte ut å handle selv. Her stenger de kl. 20.00 på lørdager. Så jeg tok med meg Ester og dro en times tid før stenging. Tenkte at da kunne vi ta kveldsturen i samme slengen.

Det var lurt. For jeg ble litt kvikkere etter kjøreturen og handlerunden. Og ikke bare det, det er godt å gå litt andre steder enn de samme rundene jeg får her ved gården.

Flott kveldsol var det også.

Denne gangen var det snøfritt hele veien langs elva/vannet, så jeg slapp å klatre opp skråningen til bilveien. Det ble en kort runde på 1 km.

Akkurat passe å gå før jeg satte meg i bilen igjen. Handling og tur unnagjort samtidig. Smart. 

I dag er det søndag og jeg satser på en tur på litt mer enn 1 km i løpet av dagen.

Lag deg en fin dag😚

8 kommentarer

Siste innlegg