BURSDAG MED MAC AND CHEESE

Det ble seint i går. Besøket ble veldig forsinka pga biltrøbbel på jobb. Men de skulle overnatte , så det var ikke så farlig. Middagen ble godt mottatt.  Nesten alt ble spist opp.  For en gangs skyld brukte jeg oppskrift.  Må prøve å finne på noe alle forhåpentligvis liker. Heldigvis gikk det bra😊

Jeg laget mac and cheese . Det har jeg aldri smakt før. Jeg var litt i tvil med den ene osten som skulle brukes…parmesan🤤 Men jeg ville følge oppskrifta, og det ble bare en ekstra god og ny piff med den osten. Så vet jeg det.

Ved siden av stekte jeg pølsebiter, rødløk, hvitløk, gulrotskiver og maiskorn. Alt det vet jeg de liker.

 

Oppskriften jeg brukte fant jeg Her. Den burde du prøve 😊.

Besøket hadde med kaker og lys, så det ble dessert til nattmat. Gjett om det var godt med noe søtt a gitt?

Koselig i nattens mulm og mørke.

 

Nå er besøket og mannen på Harrytur til Sverige. Dino og jeg har flata ut ei stund hjemme. 

Jeg får snart ringe å høre hvor de befinner seg i løypa.

Ha en fin lørdagskveld😚

 

 

5 kommentarer
    1. Ser kjempegodt ut. Vet du hva…Satt og tenkte på denne retter her om dagen jeg også. Satt og bladde i en kokebok …:) godt vettu….Bra folket kosa seg og så flotte kaker med lys da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg