BORTE IGJEN

I går snødde det stort sett hele dagen hjemme. Det begynte kvelden før da  jeg gikk ukas siste tur på søndag. Så i går våknet vi til hvit hage igjen. Der det akkurat hadde begynt å bli bart. 

 

 

Jeg holdt meg like godt inne med nytt håndarbeide.  Fant to nøster med bomullsgarn, heklenål og ei oppskriftbok. Garnet er tykkere enn i oppskriften og ikke har jeg nok av det heller ser jeg, så her må det mikkes og mekkes til litt. 

 

Nå har jeg pakket med meg bagen med hekletøy og annet stæsj og tatt meg en tur ned til våren igjen. Her nede hos min mor ligger ikke snøen på bakken i hvertfall, selv om det har kommet noen snøbyger her også.

Jeg blir nok her et par dager tenker jeg. Må ut å gå tur igjen i kveld. Og det er mye å se på TV innimellom håndarbeidet.

Når jeg kommer hjem igjen håper jeg å komme i gang med vår-rydding og rengjøring.

Fin dag til deg😚

6 kommentarer
    1. Bra for dere at du er på tur igjen og hekler litt…..
      Den boka har jeg også! Monicas kuvertbrikke på gang…hehe….
      Skikkelig fin den altså. Fikk lyst til å lage selv også! Du hekler veldig pent!

    2. Kjempekoselig med tur da 😊 Kjempekoselig å hekle da, og det er avslappende å holde på med håndarbeid 😊

      Selv holder jeg på å feste tråder på de heklede oldemorrutene som skal bli til lappeteppe. Mangler bare å hekle 24 lapper, så er jeg ferdig.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg