2 nye brød til fryseren / Ut å farte resten av uka.

Nå var det kun et halvt brød igjen i fryseren, så det var på tide å få slengt sammen deig til 2 nye i dag. Tror ikke jeg blir lei disse brødene med det første.  

 

Resten av uka blir det mye farting på meg.

I morgen skal jeg til frisøren å få striper i det grå håret mitt. Det blir gøy å se hvordan det blir. Jeg kunne tenkt meg striper i mange forskjellige farger jeg. Men i første omgang blir nok bare en brun farge. Artig med forandring blir det uansett.

Onsdag skal jeg nedover til Hokksund da også. Da skal jeg i bursdag til eldste barnebarnet mitt som fylte hele 15 år i går. Det blir koselig.

Og på torsdag må jeg ned dit for 3. dag på rad. Da skal jeg kjøre min mor til en legetime på sykehuset i Kongsberg. Etter det tenker jeg det blir veldig godt å få helga hjemme helt for meg selv.

Håper jeg får gjort ferdig genseren min i løpet av helga. Jeg kom godt i gang med siste armen i kveld, så det burde gå fint. Gleder meg til å få den ferdig. 

HA EN FORTSATT FIN KVELD ❤️

8 kommentarer
    1. Ja denne uka ser ut til å gå unna med noe å gjøre hver dag. Blir litt sånn her også, for bilen må vaskes så inn for å skifte lys, Plantasjen og planting, Strikkekafé og så må jeg ha en time til dyrlegen for å sjekke stoffskifte til Vinja. Mmm, brødene ser gode ut 😋 Ha en fortsatt fin kveld 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg