MR. KENWOOD ER SATT I SVING IGJEN.

I dag er jeg hjemme fra jobb. Formen har ikke vært bra siden jeg kom hjem fra jobb lørdag kveld. Plunder med magen, lite søvn og et humør som har dalt betraktelig de siste dagene.

Så i dag måtte mr Kenwood jobbe litt igjen. Satte han i gang med en brøddeig. Siden det begynner å bli lite brød igjen her og mannen sover etter jakttur. Han skal få slippe å ut igjen i dag. Og jeg orker ikke. Men ferskt brød skal det bli til kvelds.

Jeg blander bare i det jeg har i skapet da slenger sammen brød- og rundstykkedeiger. Denne gangen ble det vann, smør, salt, gjær, hvetemel, litt rugmel og en dæsj linfrø. 

#brøddeig #hjemmebakst #kjøkkenmaskin #nybakt 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg