FORTSATT RØYKFRI OG RASTLØS

Jadda. Sånn ser det ut når mor i huset er uten både røyk og medisiner. 

Det plukkes både kvist og kvast. Skjæres eller knekkes i biter. Og tørkes litt både her og der. 

Som dere ser ble det mye kvist idag. Men jeg måtte bare forte meg å benytte sjansen da mannen min skulle ut en liten tur med Dino. Jeg slang med meg en bærepose og ble med på turen. Jeg hadde nemlig sett meg ut noen greiner rett oppi lia her. 

Det lå masse mer der oppe, så hvis det ikke snør helt ned har jeg litt og holde på med noen dager 🙂

Og ikke bare det. Tightsen min ble ferdig i dag. Og det gule ugle-stoffet kom i posten i går.  Så nå blir det litt å bruke hodet på der også.  

De to blå/hvite stoffene tror jeg at jeg vet hvordan skal bli nå. Mulig at jeg begynner å legge på mønsterdelene og klippe noe, eller alt i kveld.

Tightsen skal bli god å ha nå i vinter. Den er “lodden” inni. Gleder meg til å ta den i bruk. Og det blir spennende å se om jeg får til en overdel eller to som passer til den.

Ha en fin fredagskveld. 

#rastløs #røykfri #medesinfri #bioplar #opptur #psykiskhelse #vedhogst #kvistogkvast #jerseystoff #tights #uglestoff #søm #syselv #design

2 kommentarer
    1. Det står respekt av at du holder deg røykefri ;o)) Jeg har selv sluttet å røyke, og jeg vet akkurat hvordan det var. Mange år siden nå, og jeg har ikke hatt lyst til å begynne igjen heller.
      Jeg må spørre, all den kvisten, skal den i ovnen eller skal du lage noe av den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg