DAG 4 UTEN RØYK

Cigarette butt
Licensed from: ronstik / yayimages.com

Dag 4 og jeg skal på jobb uten røykepauser. Stort sett er det bare en eller to 5-minuttere vi har tid til uten om den originale matpause. Og jeg har tatt med meg et par nikotintyggis for sikkerhetsskyld. Noen tygg på den har hjulpet meg igjennom de verste sugene så langt. 

Det er jo ikke første gang jeg gjør et forsøk på å slutte for  å si det sånn.  Det er nok mellom 5. og 10. gang et sted. 

Noen ganger har jeg klart dager. Andre ganger uker og faktisk et par ganger med mndr også. 

Det aller lengste jeg har klart er 8 mndr uten et eneste trekk. Så gikk det galt på en laksefestival. 

Nå har jeg det litt travelt, står på farta til å reise på jobb.  Mere info om røykeslutten kommer senere.

Ha en fin dag.

 

#røykeslutt #stumprøyken #kols #bedrehelse #vinnvinn 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg