STEKT EGG MED BLÅMUGGOST OG PURRE

Jeg skjønner jeg begynner og dra på åra når jeg har smakt på blåmuggost og ikke syns det var så ille.

En dag jeg var på butikken var det smaksprøver på den slags ost. Og jeg turde å smake en bit av den mildeste og mest kremete typen.  Jeg ble positivt overrasket og kjøpte med meg en liten bit. Den het Selbu Blå og var økologisk. 

I dag har jeg vært litt opptatt. Og tanken på å spise har ikke streifet meg før langt utpå ettermiddagen. Da var det plutselig på tide å få i seg et eller annet så fort som fy.

Dermed ble det en liten kjapp ny rett. Stekte egg med Selbu Blå og masse purre på.. Ble slettes ikke ille. Men du bør nok like blåmuggost før du prøver 🙂

 

#blåmuggost #raskmat #dagens #stektegg #enkelmat #godtno #lunsj #frokost

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg