KANSKJE SY EN NY TIGHTS I DAG?

I går var det kveldsjobbing igjen. Og da er det vist vanskelig å sovne etterpå. Tror klokka ble halv 2 i natt. Det er mye som foregår i toppetasjen når jeg skal prøve å sove. 

En plan var ihvertfall å prøve få sydd meg en ny tights.  Jeg har en i brun som jeg har brukt masse.  Og jeg har nok stoff til en i blått liggende tror jeg. 

Det er et godt stoff som er litt flosset inni. Deilig nå på vinteren. 

Og jeg har også et stripete hvitt/ blått stoff som kanskje kunne blitt en genser eller topp av noe slag. 

Hodet har gått litt varmt av å finne ut hvordan jeg vil ha den. Og nå har jeg en viss plan.

Hvis ikke mannen min kommer hjem i dag, skal jeg begynne med tightsen først.

Sewing
Licensed from: Oleg Zhukov / yayimages.com

#søm #homemade #hjemmesydd #hobby #thigts 

 

2 kommentarer
    1. Så flink du er, og så heldig du er som er venn med symaskinen din ;o)) Jeg sier at jeg skal bli venn med min, men vi er fortsatt ikke på talefot.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg