ENDELIG FERDIG

Endelig er antrekket klart. Skjørt og topp. Ferdig strøket og prøvd på. Jeg må jo bli kveldens stjerne..hahaha. Neida, men sånn ble det og jeg kommer til å bruke det til helga.

Ikke akkurat verdens peneste antrekk. Men det er skikkelig behagelig å ha på ihvertfall. Og med boleroen  ( som henger på veggen bak meg på bildet ) demper  det vel noe av stjernedrysset.

At det er behagelig å ha på en hel kveld,er viktigere for meg enn å være kveldens stiligste. Jeg hater klær som strammer her og der.

Jeg har tenkt til å kose meg med julemiddagen, og fortsatt klare og puste etterpå. Og jeg har tenkt til å sitte og skravle med mine kollegaer. Det er ingen jeg må imponere. Jeg er da godt gift 😉

Ha en fortsatt fin kveld.

 

#selvsydd #homemade #syselv #hobby #jersey 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg