SNART FERDIG

I dag har jeg vært ganske så virksom. 

Jeg har klippet ut og sydd sammen toppen til skjørtet jeg sydde her en dag. Nå skal den bare legges opp og strykes, så er den klar. 

Jeg har laget mønster ut i fra et annet mønster jeg har. Tegnet og tenkt. Og faktisk ble jeg ganske fornøyd. 

Og nå er resultatet snart klart.

 

Planen er å bruke det på julebord til helga. Hvis det blir pent nok når jeg får strøket det. Jeg har en hvit bolero etter bryllupet jeg kan ha til. Og jeg har brune støvletter med litt hælhøyde på. 

Og pynte med noen smykker så tror jeg det skal bli bra nok jeg.

Jeg får ha trua til jeg ser hvordan det blir.

 

#søm #selvsydd #hjemmelaget #jersey #kreativ #syselv #skjørt #overdel

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg