MIDDAG ETTER ORANSJE LAPPER PÅ SPAR

Ja,  da kom jeg meg på butikken da. 

Men da jeg ikke hadde en aning om hva jeg hadde lyst på, gikk jeg etter varer som er merket med oransje lapper. De er det 40% på på SPAR.  

Det første jeg så som lyste oransje var ferdige salatposer. Jeg tok en mexicansk salat. Så var det å prøve å finne noe jeg kunne ha i salaten. 

Rundt neste hjørnet er skapene med kjøtt og pålegg. Der fant jeg 2 pakker med røkt bratwurst. De tok jeg med, og da det er tilbud på alle gryteretter denne uka tok jeg med en pose med det også. 

Så i dag ble det salat med bratwurst. Det smakte skikkelig godt med litt crème fraiche på.

I morgen skal jeg ikke spise hjemme, så da blir det gryterett med resten av pølsene på lørdag.

2 middager for til sammen ca 80 kroner. Det er et godt kjøp. Og da har jeg sikkert litt gryte igjen til lunsj på søndag også.

Jeg er fornøyd og god og mett.

Ha en fin kveld.

 

#middagstips #dagens #tilbudsvarer #handlebillig #økonomisk #salat #billigmat

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg